شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم

..خدا میدانه چه کسانی در فضای حقیقی و مجازی چه حرف ها، چه تهمت ها ، چه توهین ها بهم زدند و نوشتند و من سکوت کردم و جوابشون را ندادم....بودند در جمعشون که خودشون را خادم امامزاده و یار امام زمان و انسانهای راستگو و مورد تایید علما و عرفا می دانستند!!!دوستان عزیز ، مظلوم به ان کسی نمیگویند که پدر ندارد مادر ندارد و غیرهدر واقع مظلوم به کسی میگویند که بهش ظلمی شده ولی او نمیتواند حق خودش را بگیره یا دفاع کنه....و از اون بالاتر هم کسی مظلوم ترین است که میتواند حق خودش را بگیرد و دروغ های ان فرد را بر ملاء کند ولی بنا بر مصلحتی سکوت میکند.... بعنوان مثال : اون دختره رفت همه جا گفت من شوهرمو دوست داشتم ولی اون منو دوست نداشت!!منم هیچوقت خیانتش را رو نکردم تا معلوم بشه چه کسی راست میگفت و چه کسب دروغ گفت....و همیشه در طول تاریخ متاسفانه انسانهای ساده لوح، زود باور میکنند و انسانهای دانا و تیز بین رفتار فرد را با گفتارش میسنجند و متوجه دروغ پردازی ها میشوند...نکته : خودم با گوش های خودم شنیدم و با چشم های خودم دیدم که استاد اخلاق ایت الله توکل فرمود : اول مظلوم عالم ( علی بن ابی طالب ) ......... شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم...
ما را در سایت شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sheyton-tanha بازدید : 25 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1402 ساعت: 16:59

。 。 برای خودم دم نوش پوست سیب قرمز دم کردم و بعد ورزش پیاده روی تنهایی ، میل کردم.... چه خوب رنگ گرفته خدایا شکرت شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم...

برچسب : نویسنده : sheyton-tanha بازدید : 23 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1402 ساعت: 16:59

。 。 هدیه به سرکار خانم « ز » شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم...
ما را در سایت شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sheyton-tanha بازدید : 20 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1402 ساعت: 16:59

. . خانمی که در استانه طلاقه و داره اذیت میشه ... چقدر روزگار بدیه http://eghlima65.blogfa.com . . ادم های خوب قربانی ادم های پست شیطانی میشند .... . . هم مرد هم زن . . شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم...

برچسب : نویسنده : sheyton-tanha بازدید : 50 تاريخ : پنجشنبه 11 آبان 1402 ساعت: 19:39

سلام علیکم شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم...
ما را در سایت شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sheyton-tanha بازدید : 44 تاريخ : پنجشنبه 11 آبان 1402 ساعت: 19:39

حاشیه دیدار دیروز شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم...

برچسب : نویسنده : sheyton-tanha بازدید : 41 تاريخ : پنجشنبه 11 آبان 1402 ساعت: 19:39

صبح زیبای اول هفته Ҳ̸ سیّدجواد ҳشنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۲ ، 8:22 شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم...
ما را در سایت شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sheyton-tanha بازدید : 31 تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1402 ساعت: 12:43

سلام✍️دیروز ظهر هنگام ناهار، سر سفره بودم که حرف های پدر و مادر خیلی من را ناراحت کرد. بشدت بهم ریختم و عصبانی شدم ...وسط ناهار غذا را رها کردم و رفتم تو آشپزخانه داشتم از دردم میگفتم ....از شدت عصبانی بدنم داغ شده بود ....فورا رفتم وضو گرفتم تا آرام بشم و رفتم تو اتاقم تا شیطان را دور کنم و وارد حیطه نور بشم ....دقایقی نشستم دیدم هنوز آرام نیستم ....بلند شدم تسبیح را گرفتم و شروع کردم به استغفار....میدونستم شیطان لعین میخواد من را گول بزنه ...از طرفی از بزرگان خونده بودم و دیده بودم اولین مکان سیر و سلوک انسان از خانه شروع میشه ....دیدم هنوز آرام نشدم !غیرت مردانه را کنار زدم و رفتم تو آشپزخانه مادر را بوسیدم تا بلکه با این کارم عذرخواهی کرده باشم ...چون تو قران گفته ما حق نداریم به پدر و مادر «اوف» بگیم .....‌...... هنگام غروب بود ...اقا مصطفی زنگ زد که از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ وقتش آزاده و شرایط داره بریم خونشون و دور هم باشیم .....آمد دنبالمون و سوار ماشینش شدیم داشتیم میرفتیم تصمیم گرفتیم اول بریم سر مزار شهید « موسوی » ....رفتیم اونجا و فاتحه ای خوندیم و نذر کردیم....بعدش رفتیم منزل اقا مصطفی ...تو راه چند نوع شیرینی تر گرفتیم و چیبس و انار و دمنوش ...گویا خانمش دیشب نبود ....من زیاد نتونستم بخورم ....نشستیم کمی صحبت کردیم و ساعت ۱۱ شب شد، برگشتیم منزل ...خیلی خوب بود ...حالم عوض شد ....خداکنه در مسیر سیر سلوک مغلوب شیطان لعین نشیم ....خانه پدری انسانها ، خودش تمرینی است برای خانه مشترک و همسر ... شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم...

برچسب : نویسنده : sheyton-tanha بازدید : 34 تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1402 ساعت: 12:43

شهید عزیز و بزرگوار " مهدی میرزاجانزاده " لطفا کمکم کنید بتونم امشب مسجد برم و وظیفه و مسئولیتم را انجام بدمبخدا همه از من انتظار دارند ...من مسئولیت قبول کردم ...خودتون هم میدونید چند ماهی توفیق خدمت در پایگاهی که خودتون با عشق ایجادش کردید ازم سلب شده ....شما را بحق امام حسین کمکم کنید امشب بتونم انجام وظیفه کنم ....من با توکل بر خدا و توسل بر شما دارم میرم مسجد بعد از چندین ماهاین شما و دستگیری تون ...یا علی مدد. شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم...
ما را در سایت شب ها به اصفهان میروم و روضه های هیئتی گوش میکنم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sheyton-tanha بازدید : 33 تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1402 ساعت: 12:43